Who am I to say you love me?

Bad av mig, ingen update igår på hela dagen! Men gick upp tidigt igår för att åka till Emelie och fixa mitt hår. Blev klar runt halv 12 och vart super nöjd, blev lite mörkare i håret än vad jag va innan ;) Åt sen lunch på stan med hela familjen och efter det gick jag och mamma och kollade i lite butiker, efter det va det raka vägen hem för att fixa sig.

Jag och älsklingen åkte hem till Johanna i skarpnäck, var där hela kvällen och sov även över där. Idag var jag tvungen att gå upp tidigt för att åka till doktorn, efter att ha varit där mådde jag inte bra, hade grym huvudvärk. Så gick och hyrde film till myself, ska bara vara hemma idag och ta det lugnt.

Nu ska jag sova lite, blir så jävla trött nu för tiden :(




Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0