HADE

Sitter och skriver från min nya dator, en rosa söt HP, I love it! dock är jag inte van vid storleken än, men jag vänjer mig antagligen ;)

I helgen har jag och älskling bott ute i hans fasters hus, super mysigt, har grillat, badat och solat. Kom hem igår natt runt 2 tiden efter ett besök på sjukhuset, fun!! Så sov fram till 12 idag sen har jag varit med älsklingen. Nu är jag trött och funderar på om jag ska ta en tupplus innan maten kanske(?) ska beställa take away från ett grekiskt ställe, är inte så hungrig men men.

Får se om jag gör ngn mer update senare men det tror jag inte, är trött och inte alls datasugen...suprise!!

Whatever...hoppas ni alla har haft en riktigt härligt helg!!


min nya fina data, vad tycks?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grillat är nog bland det godaste man kan äta.

2010-06-08 @ 15:52:26
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0