Its a new day...

Och jag är nu ordentligt sjuk mina vänner! Ska till läkaren senare idag för undersökning och provtagning. Åh orkar inte det här, vill bli frisk nu!! :(

Igår va jag iaf på stan med pappa, fick tag på några toppar och en tunika, nice!! Åkte sen hem och sov och sen kom älsklingen och Adde på besök. Vi satt och degade framför TV:n, finns inte mkt annat att göra hemma hos mig. Sen lämnade dem mig ensam :( Mådde inte alls bra igår kväll, men kom i sängen runt 10 tiden tror jag och somnade ganska så fort.

Nu ligger jag i sängen och degar mig i väntan att doktorn ska ringa. Idag blir det nog bara att vara hemma och vila upp sig, I need it!!



Kommentarer
Postat av: bannie

Bli bättre, I miss you :(

2010-06-08 @ 09:09:20
URL: http://browniie.webblogg.se/

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0