A dress can bring back so many memories....

Åh just nu flyter livet på sådör perfekt som det kan göra ibland ni vet?

 

Mår faktiskt super (mitt humör går väldigt i vågor, om en minut kan jag vara på botten) hehe.

 

Har hunnit plugga så jag kan stencilerna nästan helt utantill. Satt ute på balkongen och gassade i solen medans jag pluggade. Så mysigt med sol!! :D

 

Har även hunnit med att träna lite. Gjort 100 situps och sprungt en runda. Känns så skönt :D Efter det duschade jag och har nu tagit på mig lite små sommriga kläder som pricken över i:et på dagen.

 

Hehe blev den blommiga klännigen jag hade på Joris studens, samt svart kofta, skinnjacka, strumpbyxor (för kallt för barbent tycker jag) och mina tygskor. Soo fresh!!

 

hehe älsklingen älskar den klänningen ;) ...

 

Nu tänkte jag sätta mit på balkongen igen med svenskapapprena och hårdplugga lite till. Jag är så stolt över mig själv :D hihi

 

HAHA kollade bilder från Joris student (på tal om min klänning) Fan va roligt jag hade den kvällen :D



haha jag och älskling



Åh älskar den här bilden :D Jag, bästis och älskling





Jag och världens sötaste morfar, love him!!


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0