Hiss/Diss



1. Det fina vädret, så grymt underbart!

2. Långa klänningar. Jag har innan haft svårt för det, men nu...så jävla snyggt!!

3. Mintgrönt nagellack, so Pem Pem style ;) haha ne driver, men det är fräsht!!




Sol, jag älskar dig!!



Lång klänning (den på bilden är från HM)




Vackra naglar i mingrönt- Depend, Chanel och Isadora är några av märkerna som säljer färgen.




1. Ångest - Något vi alla lider av vid olika tillfällen, it sucks!!

2. Att vi för tillfället inte har några taklampor här hemma. Oehört irriterande..

3. Bleka ben - Jag vet att även jag har bleka ben, men det se faktiskt skit ut när man klär av sig barbent och går omkring med vita lysande ben. Usch!!


Inte välkommen...


 
Ja tack till bruna ben istället för den bleka!!


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0