Oh no drama!!

Jag bestämde mig för att locka håret lite i morse. Efter inlägget innan blev jag sugen på att göra sådana lockar. Skulle försöka med en rundborste....I regret!!

 

Allt slutade med att håret fastnade i borsten. Stog i kanske en timme panikslagen och försökte få loss håret. Trodde jag skulle få klippa av hela håret faktiskt!!

 

Så nu är mitt hår istället en ruffsg boll med massvis av tover... MEN jag behövde inte klippa av det :D


Nu ska jag försöka reda ut dem här toverna innan jag måste dra till skolan. Skönt att jag har sovmorgon idag så jag har gott om tid på mig!!


Såhär ville jag ha det...




Såhär blev det...




Kommentarer
Postat av: Emmelist

tack :D

2010-05-04 @ 09:47:40
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Majah

Tjenare :)

Titta görna in på min blogg och rösta vilken design ni tycker jag ska ha. Kram

2010-05-04 @ 18:37:32
URL: http://awwsomee.blogg.se/

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0