Trött, god natt

Nu blir det bedtime för mig. Varit uppe alldeles för sen nu, men jobbade på Zandras design (lägger självklart upp bild sen). Blev ganska nöjd faktiskt. Får se vad hon tycker imorgon ;) Har hunnit med mkt ikväll, skit bra!! Hunnit städa, duscha, prata med min bror, målat naglarna, lagt ansiktsmask, nopprat ögonbrynen samt då Zätas design. hehe är ganska imponerad av mig själv faktiskt ;)

Men nu är jag trött och kommer sova som en stock kan jag lova!! Skönt att jag inte börjar förrän typ halv 11 imorgon, tror jag kommer behöva den där sovmorgonen.


Och juste... min älskade pojkvän kommer imorgon!! :D


Men nu.. God natt!!



Ojoj, old pic again!!

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0