Wonderful!!

Kom hem för en liten stund sedan. I morse åkte jag och mötte upp Annie i sumpan. Vi solade och käkade. Sen hade vi bara svenska och sen slutade vi för dagen :D Jag tog då pendeln in till stan och mötte upp älsklingen, jag tog några resekataloger, hehe är j'vligt sugen på att resa bort ;) Sen drog vi hem till mig och fixade lite saker och sen till Vårberg och åt middag och firade Rickard!!

 

Efter det drog vi hem till Adde och sen tog vi en promenad i kvälls solen upp till Tippen, jätte mysigt va det!! Sen följde dem mig till centrum och jag tog tuben hem.

 

Nu måste jag plugga lite. Måste få klart min svenska uppsatts. Ska även kolla igenom resekatalogerna jag tog idag :D hihi

 


Kommentarer
Postat av: Bannie

haha e de bilderna från åre ? pusssss

2010-05-31 @ 21:14:10
URL: http://browniie.webblogg.se/

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0