Bra dag!

Efter lite pluggande så drog jag till älsklingen. Va så mysigt att träffa honom igen inte träffat han sen söndags! Vi gick och hämtade dem småsötungarna på dagis/skola. Gick hem och lagde mat och kolla TV.

Tungpiercingen gör mig väldigt trött!! Får inte i mig så mkt näring och så är den svullen och gör lite ont :( Men menm hoppas på att det går över snart!! Skulle sitta fint med riktig mat och inte bara yoghurt :P

Ska fixa mig för sängen och sen ska jag sova sött. Imorgon börjar jag 1 så ska bli skönt med sovmorgon!! Mkt sömn är bra för att få tungan att läka ju ;)

jaja, har inget mer att skriva nu tror jag.



min tillfälliga diet -.-


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0