Härlig helg!!

Ingen update under helgen men har haft fullt upp!! Direkt efter skolan i fredags så mötte jag älsklingen :) Efter en liten snabbis på stan med Annie åkte vi till honom.

Fredags kväll spenderade jag med älskling, Helena, Daniel och sen lite senare även Sara :) !! Vi satt på Hannas och hade det trevligt!!

Igår kväll så gick jag med älsklingen, Helena och Danne till "Ojojoj" på medborgarplatsen. Skit trevligt ställe!! Vi satt där och lyssnade på Sevdar (DJ Sevo). På hem vägen tog vi en sväng förbi Hannas och sen hem och sova. Jag och älsklingen skulle nämligen upp tidigt idag för att åka till nyköping med Adde för att fira Camilla!!

Vi åt middag och fika där, sen drog vi hem :)

Suttit och kollat på valvakan nu, haha så kul har jag :P
Ska snart sova. Är ju skola imorgon ;)



Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0