Sommar 2010

Detta har jag gjort sommaren 2010:

Har du druckit tills du spytt? Nej
Sårat någon? Hm ja tyvärr 
Förlorat en vän? Ja
Träffat nya människor? Ja
Kysst en främling? Nej :)
Tagit droger? Nej,
Haft en sommarflört? Nej
Gråtit? Yes..
Skrattat tills du kissat på dig? Haha nej,
Tältat? Ja :P
Varit vaken en hel natt? Nja tror det
Solat? Yes,
Badat? ja :D
Haft ett förhållande? ja :)
Gjort dig riktigt illa? hm inte vad jag kan komma ihåg :P
Gjort några nya percingar/tatueringar? Nej
Läst en bok? Många :)
Skickat fel sms med flit? nej haha
Suttit vid datan en hel natt? haha njaa.
Näckat? Nej
Solat naken? Nej
Fått utegångsförbud? Nej.
Sagt “jag älskar dig” och menat det? Självklart!
Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? Nej.
Varit i slagsmål? ja, lr haha aa :P
Pussat någon utav samma kön? Nej
Sjungit högt på ett berg? Inte på ett berg tror jag :P
Kysst någon i regnet? Ja :)
Kysst någon i skogen? hmm, jaa :)
Kysst någon du inte borde? neej :)
Tappat rösten? Nope!
Varit på festival? neej
Gått upp i vikt? ingen aning
Gått ner i vikt? venne
Bränt dig? Japp, i början av sommaren
Fått en ful bränna av tex kläder/smycken? Tror inte det
Varit utomlands? Jaa :D
Gjort ett bra köp? Har jag nog ;)
Tagit upp kontakten med en gammal vän? Ja, det har jag! :D
Haft skadeglädje? Det har jag för ofta :P
Sovit under bar himmel? Nej tror inte det
Vad kommer du sakna mest? solen, vatten, kvällarna
Har du svart ärligt på alla frågor? Jaråååå!





Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0