Allting kom tillbaks

Känns som om allt är förstört igen. Jag orkar inte gå igenom det här igen. Bilder passerar i mitt huvud. Jag mår illa. Tänker på blåmärkerna som så länge satt kvar för att påminna mig om det som hänt.

Aldrig har jag kännt mig så smutsig. Trodde aldrig jag skulle känna mig ren igen. Jag scrubbade tills huden blev röd och jag började blöda. Jag grät. Jag sa inget. Ingen visste. Vågade inte säga, vem skulle tro mig? Han som är så snäll. Han som är så kär i mig.

Varför kunde ingen se hur han fönedrade mig? Hur han spottade på min stolthet och gjorde mig så liten i ett försök att inte synas.

Förstår du själv ens vad du har gjort!?!? Det verkar inte som du vet att det du gjorde var fel.

girlinwindow.jpg image by Lady_Jess31


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0