Fina dagar...

Fina dagar nu innan skolan börjar.
Igår var jag med Sofia, Hon gjorde fin fina flätor på mig. Var så stolt :D
Vi åkte sen och käkade middag i stan med några kompisar.
Efter det så åkte Sofia hem och jag va ensam kvar med mina bröder heheehe.
Va med Arre nästan hela kvällen. Jätte mys va det :) Sprang runt med mitt rosa paraply i regnet ^^
Runt 22 tiden åkte jag till vårberg och hämtade upp älskade Jori. Vi åkte vidare till liljeholmen och hämtade upp Matilda. Efter det tågluffade vi lite som dem luffarna vi är och efter det åkte vi till skärholmen och gick till statiol och satt där och snacka massa skit. Sen efter det gick vi mot skärholmen igen. Tuben gick inte förrän om 3 timmar så det såg ganska kört ut för mig och vilden, men så såg vi en nattbuss som vi sprang till. Sa hejdå till ponnyhesten och åkte till Sergels torg. Sprang runt där och letade efter en buss till danderyd. Efter kanske 30 min hittade vi en buss, som iof gick runt hela sollentuna också men men. När vi åkte via sollentuna kom vi att tänka på våran första ravefest med 2 vårberg pojkar.
Aja, sen var vi tvungna att gå hem till Matilda. När vi kom hem till henne gjorde vi massor med mackor och satt och käkade. När klockan va efter 5 någon gång gick vi och la oss. Ganska trötta...
Vaknade runt 12 idag. Matilda skulle till Desire och jag skulle träffa Arre..eller ah blev lite ändrade planer för mig och Arre men jag va med Sofia istället. Är trött så ska nog nana kuDDe nu ;) hehe.

xoxo//E

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0