Home from school

Okej då va man hemma från första dagen i plugget. Ångrar att jag inte bytte linje och skola... menmen my mistake.
Ganska slapp dag va det. Vi planerade vad vi ska göra för "tillsammans övnigngar" med dem nya ettorna imorgon. Min grupp (Zandra,Julia,Akkiz,Melanie,Dinkel och Ioanna) ska ha twister med såpa..ettorna kommer hata oss :)

Efter skolan idag så åkte jag till stan med Zandra och kollade runt lite. Senare kom mamma och jag gick runt lite med henne. Blev inte mkt shoppat men några tröjor iaf :) Hon gillar inte legginsen jag vill ja </3.
Vi köpte lite saker till skolan också som kalender och annan tråkig skit, men det behövs!
Ska käka nu sen blir det väl hopp i sängen. Är väldans trött.

xoxo// E ♥ A

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0