LALA

Jag och Zandra spenderade natten i vårberg.
Storebror jagade mig i hela sthlm men hittade mig i vårberg där han fick sina nycklar. Ganska komiskt var allting.
Sen handla vi lite käk och dricka i centrum och sen gick vi förbi "cykelgänget", jag och Zandra kan dö får att få vara med där.
Framme i lägenheten satte vi oss och gjorde lite drinkar och hade mysigt. Vid 10 typ kom Jori över...eller a vi stod ute o snackade i typ 2 timmar. Sen har jag inte den blekaste aning vad som hände. Men jag vaknade halv naken i soffan och förstod att Zandra kastat ut mig från sovrummet. HEHE ni vill inte veta vad jag gjort.
Klockan 6 på morgonen ställde vi oss och bakade scones och drack Oboy. Efter det tog jag hand om disken och sen sov vi tills klockan va runt 11, då gjorde vi oss i ordning med bikini och stack till sätrabadet. Efter att legat och stekt där begav vi oss hem.
Har precis tagit en dusch och ska väl äta när mammsen komer hem, efter det blir det att packa, för imorgon drar jag ut till Sandras land på Väddö, men va lugna alla jag kommer hem på Söndag kväll och om någon vill mig något under helgen så finns jag alltid på mobilen ;).


//
E

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0