Det är okej att vara såhär uttråkad när man är sjuk

Har du pojkvän? ja :)
Vilken hårfärg har du? blond
Hur gammal är du? 17
Vad ska du göra ikväll? äta, sova
Är du ofta seriös? beror väl på vad det gäller
Gillar du att kramas? beror på vem jag kramar :P
Hur många biologiska syskon har du? 1
Har du utländska föräldrar? nej
Saknar du någon just nu? ja
Mjukisbyxor eller Jeans? mjukis 
Bada eller Sola? båda :))
Har du fräknar? japp
Favorit godis? choklad och surt
Anser du att du är stark? självklart hehe
Är du kittlig? ja
Vad har du för mobiltelefon? sony ericsson
Har den kamera? jaaa
Vad har du på dig nu? stor tshirt
Hur mår du? sjuk, annars bra :)
Vem kramade du sist? pappa 
Vem pussade du sist? Robin
Vem vet mest om dig? Matilda
Tänker du gifta dig? kanske i framtiden
Är du förlovad? hej 
Har du något fint halsband? ja
Är du bisexuell / homosexuell? nej
Tre namn jag lyssnar till: emma, emmsan,emmsi, pem pem
Detta är jag rädd för: att bli sårad, och nålar :P
Tre saker jag vill ha varje dag: kärlek, cola, lycka
Tre saker jag absolut inte kan göra: haha en del :P
Detta tycker jag om att göra: vara med vänner och älskling :)
Detta vill jag göra just nu: bli frisk
Bästa känslan: lycka
Värsta känslan: sorg, när man förlorar någon som betyder mkt
Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Ärlig, snäll, rolig, trogen :)
Är jag kär just nu? Ja
Följande saker vill jag göra innan jag dör: Leva livet och älska som aldrig förr
Min käraste ägodel: musiken
Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: historia vs mko
Stjärntecken: jungfru
Hit vill jag gärna åka på semester: Något varmt land :)
Färg på mina ögon: gröna
Min längd: 160 cm 
Jag tror på: ödet
Jag spelar: dramaqueen i mitt egna liv
Person jag beundrar: Matilda
Udda förmåga/egenskap: vet inte
Om jag vore ett djur skulle jag vara: ehm, inget jag tänkt på
Vad lyssnar du på just nu? musik
Vilken är din favoritrestaurang? vet inte :) sällskapet är viktigast
När badade du i en pool senast? sommras(?)
Har du varit med i någon skolpjäs? haha ja
Vilken musikstil tycker du mest illa om? screemo(?)
Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? nej tror inte det
Vad är det dummaste en kompis gjort mot dig? svikit mig, nej vi är inte kompisar längre :)
Vilken är din favorit bland tecknade serier? Sailor Moon :D
Chips eller popcorn? chips
Vilken färg på läppstift använder du? rött
Klarar du att tanka själv? aldrig testat
Vad var det senaste du handlade? godis :P
Kan man vara vän med sitt ex? ja, eller breror väl lite på
Vem var det du besökte på sjukhus senast? mamma(?)
Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? inget
Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? prata tele eller lyssna på musik :)

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0