Idag och lite imorgon.

Mycket avklarat av veckans planering idag. Nice!
Skrev provet för kultur/stil - gick skit, men jag skrev det iaf :D
Solade med Zandra efter skolan - Vi blev kräftor, men vi solade iaf :D
Färgade mina ögonfransar - Syns inte, men vi färgade iaf :D
Köpte hårfärg - Ska antagligen färga ikväll eller imorgon.

Imorgon är det en skön dag i skolan :) Börjar 10.15 och ska till löthallen då. Det är nämligen ST Martins dagen, och det ska firas med party ;) hehe.
Ska först kolla på någon komiker i låthallen (kommer inte ihåg vem) sen blir det lunch och sist men inte minst tårta :)
Efter plugget blir det att vara med Zandra igen.

Allt med sången har ju fuckat sig. Lyckas fortfarande inte få tag på Sophie :/

Aja, ska läsa en bok nu och ligga i sängen och mysa :) Behövs efter dagen, är trött!!

Hörs senare ikväll om jag inte somnar!

Gammal bild på mig och Zandra - HAHAHA


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0