Lägenhet på kungsholmen

Hej sötans :)

Vaknade tidigt idag för att kolla lägenheten på kungsholmen. Den va jätte fin, dock inte klar byggd, men det ska den va til våren när vi måste flytta.
Mitt rum kommer bli ganska mkt mindre än det jag har idag, men jag tror att det kan bli riktigt mysigt, men måste typ slänga ut alla mina möbler förutom sängen :( men men, sånt man får ta när man flyttar till mindre inne i stan. Kommer få mkt närmare till skolan och stan så det är ju bra :) Men långt från matilda :'( :'(,

Aja, nu ska jag äta lunch, får se vad vi har hemma(antagligen inget) hehe och efter det tror jag faktiskt att det blir sängen för mig :) dags att bli frisk nu så att jag kan vara redo för helgen :))

Ha en bra dag så länge så hörs vi sen :)


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0