Nail Art

Suttit och målat naglarna i flera timmar nu, har ångrat mig det har inte blivit bra.
Först skulle jag göra blåa med snöflingor, men det blev bara kladdigt.
Efter det blommor, det blev också kladdigt.
Sen rosa hjärtan, det blev bara allmänt misslyckat
sen helt rosa naglar (började tröttna lite), men kom på att jag inte ville ha det (great jag vet)

Så nu har jag målat i champange färgad pärlemo, och ska väl dekorera dem senare ikväll, men just nu orkar jag inte göra mer åt dem, börjar bli trött på att måla naglarna höhö :)



Inte konstigt egentligen att man blir så beroende av att fixa naglarna,
man kan ju göra  nästan vad som helst :D


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0