Sluta aldrig kämpa vännen!

Du är den starka av oss, så sluta aldrig kämpa.
Kan inte fatta vad du säger, men jag ska finnas där.
Längre än föralltid det tar aldrig slut. Jag ska hjälpa dig att finna vägen ut.
Ska hålla din hand när du går vägen, ska finnas här under hela färden.
Våra minnen kommer alltid finnas kvar, kommer att ha med dem överallt i alla dar.
Du vet du är min sol, du är den som får mig le. Glömma all smärta och lycka se.
Hoppet håller oss vid liv, jag delar med mig av mitt, du ska vinna denna strid.
Du är den starkaste jag känner, vi kommer alltid va bästavänner.
Du ska inte försvinna, för du ska övervinna.
Jag tror på dig, att det här kommer ordna sig.
Men ändå kan jag inte sluta gråta blod, jag avgudar dig för ditt mod.

Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Älskling, du är så söt! Jag lovar dig, att jag kommer klara mig igenom detta. Inte ens gud kan ta mig ifrån dig, för jag är här för att stanna.

2009-12-06 @ 20:41:23

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0