10/10

Hej alla sockerkringlor!

Tog bort mina natt inlägg igår. Dem var för deppiga och innehöll mest massa blajja om vad jag känner.
Klart jag vart besviken på händelsen igår, men inte ska jag dra depp över er :)

Aja.
Jag och Matilda åkte iaf in till stan för att käka. Ingen av oss hade särskilt mkt pengar så våran fredags middag fick sluta på donken.
Där träffade vi Öline och hennes kompis. Självklart kul att se den tösen igen :)<3

På väg tillbaka till tuben träffade vi Joel och Edward. Stannade och snackade lite med dem, men va så kyligt ute så jag och tilda ville fära och fara (?).

Arre kom sen. Började bråka med honom och blablabla. Fyfaaan vilken jobbig kväll.

Jag och Tilda åkte hem. Jag sårad och hon uttråkad och trött. Vi lagade lite tröst mat och satte oss och tittade film.
Självklart somnar hon innan mig och jag får försöka fördriva tiden bäst jag kan på min egen hand i hennes lägenhet. Gick ingen vidare. Slutade med att jag satt framför datan och skrev massa depp inlägg (dem jag tog bort dåva)

Aja, sen gick vi och sov.
Vaknade runt halv 11. Åkte och träffade mamma och shoppade saker till dansen och lunchade med henne.

Kom nyss hem och har ingen aning vad jag ska göra.

Men hoppas ni får en fortsatt trevlig helg :)

With Love // Pem Pem

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0