12/10

Förlåt för dålig uppdattering babes!
Haft mkt att tänka på, och har fortfarande för den delen men finns inte så mkt att göra åt saken mer än vänta och se =)

Har hela dagen försökt ringa UM för att boka en tidigare tid. Ursäkta att jag säger det men.... HATAR DEM KÄRRINGARNA. Dels så svarar dem inte och i vanliga fall så hatar jag att snacka med dem, dem känns så jäklans kaxiga. Åh orkar inte med tanterna -.-.

Skrivit mitt CV idag. Ska lämna in det på några olika ställen. Bl.a så får det bli till donken. Dem söker många jobb och jag måste verkligen ha ett jobb med tanke på att jag hoppade av skolan förra veckan -.- Men jag ska börja en ny skola igen så fort jag kan! Skola ska jag gå i men står inte ut en sekund till i skolan jag går i nu. Bläää.

Ikväll är det den andra visningen av lägenheten. Hoppas det går bra så att vi kan flytta! Vill inte bo kvar i den här skithålan =)

Ha en bra dag sötnosar så ska jag göra mitt bästa för att vara bättre på att uppdattera!



Och så måste jag bara säga att Mary-Kate Olsen har grymt fin stil =)


WIth Love // Pem Pem

Kommentarer
Postat av: THEALEKSANDRAS

ja hennes stil är gryyym!

2009-10-12 @ 16:46:12
URL: http://thealeksandras.blogg.se/

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0