Angående mitt ex

Nu är jag så j***a arg så jag vet inte vad jag ska ta mig till.

Markus jag har gett dig det mesta kärlek kan ge.
Har funnits där trotts allt skit du gjort mot mig.
No matter what. Jag va där.
När vi var tillsammans gav jag dig allt i hjärtans väg. Du var otrogen. Så jävla lågt och äckligt!.
Men lika lågt och äckligt var det av mig att
förlåta dig...gång på gång på gång.
Jag har tappat räkningen om hur många chanser du egentligen fick.

Men let me tell you this.
Den sista chansen sumpade du rejält grabben!
Är så trött på hur du behandlar mig och alla tjejer i din närhet.
Den här gången förlåter jag dig inte. Den här gången sjönk du för lågt.
Jag ser igenom dig som glas och det gör ont att se för mig vilken svag individ du är.
Du tänker inte på någon annan än dig själv, och säg inte emot mig. För allt handlar om dig och hur du mår. Och du mår ju alltid dåligt. Vad man än gör så räcker man inte till.

Jag ber dig Markus att växa upp och bli en man. Fan dags nu, du är 19 snart och beter dig som en liten skitunge!
Jag kommer inte längre finnas tillhand för dig. Du har spelat på mina känslor för länge och nu får det fan räcka.

Du var den första killen som sa sig älska mig.
Men jag ser ju nu när jag blickar tillbaka hur smuttsiga och slitna dina ord är. Finns ingen mening i dem.

Men jag vill även tacka dig för att du gjort mig till en mkt starkare person.
Sen dagen du bad mig gå och dö, har jag kämpat och kämpat för att trycka undan mina känslor för dig.
Och jag har lyckats. Har lyckats så bra så att jag nu kan be dig dra åt helvete!

Tack Markus :) Utan dig hade jag aldrig klarat det!


Kommentarer
Postat av: FRIDA KANSKE

blir lite ledsen av att läsa detta! men det är starkt gjort!! keep it up!

2009-10-14 @ 20:09:32
URL: http://fridaosv.blogg.se/
Postat av: sandra

jag blir så jävla stolt över dig gumman när jag läser detta!

2009-10-15 @ 16:17:03

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0