Im so gay today - 2/10



Jepp, orkade inte skolan, fan inte varit där på hela veckan nu.
Men har en och annan ursäkt för det ju ^^
På måndag ska jag dit. LOVAR.
Ska försöka gå hela veckan och göra Yesmina stolt! huhu.

Har inte kunnat somna om sen mamma väckte mig halv 7 -.-, men ska lägga mig i sängen och försöka igen snart.
Runt halv 2 ska jag träffa Sandra inne i stan. Efter det ska jag nog träffa Arre.
Ska bara vara hemma med mam och pap ikväll. Äta middag och ha myskväll med dem.
Imorgon bär det av till vårberg, ska vara med Jori och några. Får se vilka det blir, men tror iaf att matilda och sandra är på :)
På söndag tror jag att jag ska på första lektionen på dansen (Ragga/Dancehall) Ska bli skit kul!!

Nu ska jag måla klart mina naglar (Dem jag har kvar efter olyckan på joris student) hehe, sen blir det att nana KuDDe :)

Ha en trevlig dag och helg!
Kommer säkert uppdatera mer under helgen, brukar ju inte kunna hålla mig borta från blogg jäveln :)

With Love// Pem Pem


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0