"Sist var himlen vit som papper ovanför"

Hello babes ♥

Mamma glömde väcka mig i morse, så jag blir senare till Kista än planerat, men tur är att jag inte hade någon tid att passa :)

Hoppade in i duschen, och smörjde sen in mig med mirakeloljan (Olivolja) su nu är jag len som en bebis =)

När jag har fixat mig klart så drar jag till Kista och lämnar mitt CV. Sen hem igen och vänta på att Simon ska höra av sig. Runt 5 ska jag vara hos Matilda. Vi ska fixa oss finare än vanligt för ikväll ska vi till Sandra och ha tjejkväll med alla dem fina flickorna. Blir väl att göra lite drinkar, lyssna musik, äta och snacka gojja. Så som fina flickor gör bäst :) Senare blir det väl utgång med tjejerna, eller så ska jag träffa älsklingen :) Får se.

Jag ska försöka uppdattera mer under dagen!

Ha en bra sweets!!

With Love // Pem Pem


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0