Tema - Moulin Rouge

Hej kära läsare!
Vill börja med att säga att ni läsare av min blogg är unika, inte många som läser den ;) haha, men jag är glad att ni är här och hoppas ni tycker om min blogg !:)

Idag så vaknade jag ganska så tidigt. Åkte tll stan med mamma för att fixa kläder för helgen, typ Moulin Rouge tema. Hittade lite bra saker och är ganska nöjd med resultatet :) När jag kom hem tog jag en tupplur och hoppade sen inte i duschen och fixade mig. Sitter här klar nu och ska till Matilda om några timmar.
Bild på min outfit of tonight kommer såklart sen. Och jag kommer uppdattera även senare ikväll :)


Hoppas ni får en bra kväll söta people!

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0