24/9

Vaknade med värsta mensvärken ever! Kunde varken stå, sitta eller ligga. Så tog ett gäng tabletter och sprang runt i och försökte bestämma mig om jag skulle till skolan eller inte, men tillslut så valde jag att va hemma. Efter en timme började jag känna av tabletten och kunde då äntligen somna om. Sov till 12-halv 1 nån gång sen åkte jag till Mörby för att träffa Tilda.
Träffade Johan(?) en man över 20 års åldern som ville bjuda mig på fika...jag sa nej tack. Matilda kom (tack och lov) och vi gick och till vårat stammis ställa - Tacobar.
Som alltid är vi lite små galna i han som jobbar där, så söt! Han har hört det mesta om våra killproblem. We love him!
Sen åkte vi till stan och gick runt och tittade. Lite senare åkte vi till min sång. Det är alltid lika underbart att vara där :) Sjöng Like a prayer och on my own idag. Sen åkte vi till danderyd och gjorde som back in the old days, - tog bussen runt danderyd.
Sen kom jag hem, käkade och ska snart ta en efterlängtad dusch!

Ett litet grattis till Robban också som blir 19 idag :)<3

With Love // E

   Outfit of today

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0