26-27/9

Vilken trevlig kväll jag haft!
Var hemma hos Robin på "fest", mycket trevliga människor där och jag söp Jori under bordet dåva...hehe.
När drickan va slut stack vi för fyllekäk till statiol.
Sandra blev kär.
Jag fick en cola av Jori. :)
Sen började vi splittras upp och folk gick hem för att sova.
Hemma hos Jori satte vi på en skräckis, men jag somnade innan den ens började typ.

Idag blir det att sova bort dagen, mer orkar jag inte när jag är bakis.
Men whatever, det va ju en trevlig kväll med favoriterna!

With love // Pem Pem


 Gårkvällens outfit.


Kommentarer
Postat av: jenna

fiiiint<3

2009-09-28 @ 19:59:19
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0