A<3

Då var det fredag idag. Guud så skönt :)
Vaknade runt 11 tiden och låg och drog mig i sängen ett tag. Tog sen en durre och åkte in till stan.
På tåget in träffade jag John som även han skulle till stan :) Sa hejdå till han och träffade Zandra. Vi gick till Lava och tittade på tävlingen, våra treor va grymt bra!
Sen gick vi och lämnade mina kläder och tog en lunch.
Efter det åkte jag till Hökarängen och träffade Arre :) Vi tog det bara lugnt och hade det mysigt :)<3
Sitter och lyssnar på musik nu, ska snart äta och sen sova typ.. är stört trött fast än jag fick sova länge idag...knas.

Whatever.

Trevlig fredag allihopa.
With love// E

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0