.....

Blogg, blogg, blogg, jag blir beroende att att hela tiden skriva här.
Illa.
Väldigt illa.
Borde faktiskt ha bättre för mig.

Men iaf...

Gick till skolan idag. Var inte allt för dåligt. Eda gjorde ju min dag, helt klart.
Sydde hela dagen och kom en bit på shortsen, som måste vara klara nästa vecka btw. Tror jag hinner. Hoppas jag hinner.

Efter skolan så tog jag iaf bussen hem till danderyd.
Här väntade Jori på mig. Vi gick hem till mig och typ slö tittade på tv. Efter det gick vi en liten promenad och sen åkte han hem och jag gick hem för att käka.

Mycket mer finns väl inte att säga om dagen.

Imorgon blir det sång. Äntligen :)

xoxo// E

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0