Friday!!

Hej everybody!

Fredag idag. Härligt med en efterlängtad helg :)
Hade textil färg och form hela förmiddagen. Ganska kul faktiskt :)
Sen gick jag med Eda och käkade lunch med brum brum killarna :) höhö
Efter det gick vi till åhlens där Eda skulle köpa lite saker och behövde tips till vad hon skulle köpa till pojkvännen, De firar 1 år på söndag ! Grattis till dem och till kärlek som håller  :D

Efter det gick vi tillbaka till skolan. Jag skulle ha extra matte (ja jag fick IG i matte A) med Pelle, Eliza, Lora och Rashida. Haha ganska kul faktiskt.
Sen åkte jag hem till "hem ljuva hem". Har duschat och ska nu ta på mig :) Jori Pori har hjälpt mig att bestämma kvällens outfit.

And finally...
Så ska jag hem till Matilda runt 6 tiden. Vi ska tillsammans åka hem till Jori där vi ska titta film vad jag vet, får se om något mer dyker upp under kvällen :)

Ha en fortsatt trevlig dag och en wonderful kväll alla !

xoxo// E

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0