A superwoman chick, you know that I am

Då var man fixad och klar med allt. Känns skönt. Och det där jag sa om att jag inte fått någon färg i ansiktet...hehe stämmer verkligen inte. It's hot right now!!

 

Idag är det varlborg. Jag ska åka till älsklingen och ikväll kommer vi vara med några av hans kompisar. Blir säkert trevligt!!

 

Snaaart är det dags för mig att börja rulla in till stan. Ska möta mamma där och få pengar innan jag reser Kanske även blir en liten fika/lunch med min söta tant :D

 

Kommer nog inget update förrän på söndag kväll då jag kommer hem. Men ni får ha en bra valborg och fortsatt trevlig helg :D




1. Ingen seriös bild

2. Mina fötter ser roliga ut :D


Kommentarer
Postat av: ALVARADO20Marylou

I think that to get the <a href="http://goodfinance-blog.com">loans</a> from banks you ought to have a firm motivation. But, once I've received a short term loan, just because I was willing to buy a bike.

2012-02-01 @ 15:26:47
URL: http://goodfinance-blog.com

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0