En vanlig tråkig söndag fast i april

Dagen började redan kvart över 7, så jag och älskling var tvungna att vakna. Vi skulle åka och vara barnvakt. Satt och var barnvakt i inte ens 2 timmar, sen tog vi en promenad i det fina vårvädret och hamnade tillslut i skäris där vi träffade några vänner till älsklingen :) Vi gick runt med dem lite och hade det trevligt. Sen gick vi hem och hämtade alla älsklings saker och stack till centralen. Sa hejdå till min lilla blåbärs pojke och åkte hem direkt, var ju tvungen att skörda mina jordgubbar :P haha. Har verkligen blivit helt beroende av Farmvill, det är illa :P. men men. Ikväll blir dte bara att vara hemma och ladda inför min första skoldag på länge, ska inte säga att jag ser fram emot det, men det var ett bra tag sen man såg töserna i klassen så ska bli lite små trevligt (kommer säkert vara trött på skolan redan imorgon)

 

Mer har jag inte att skriva at the moment men vi hörs sen :) ciao

 


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0