Fakta om mig och min blogg

Snabbfakta:
Namn: Emma
Ålder: 18 i september
Bor: Kungsholmen next!
Civilstånd: Har världens finaste pojkvän!
Familj: mamma, pappa, syster
Gör: Studerar

Varför började du blogga?
- Många av mina vänner bloggar, så det var väl så det började, senare blev det till ett intresse, och ett skönt sätt att avsluta dagen med att skriva av lite av sina tankar.

Vad har du för syfte med din blogg?
- Jadu, att hjälpa flickor i att ta livet lite lättare, för alla har vi upp och ned gångar i livet. Jag skriver om det mesta som en tonårstjejs liv kretsar runt. Killar, mode, smink, kroppsfixering, musik, tårar och skratt.

Vad har du för skönhetstips?
- Frisk luft kan göra underverk!

Vad gör en blogg till en bra blogg?
- Det är roligt att läsa bloggar med en egen personlighet. Gärna med tips och ideer! En blogg blir dessutom mkt roligare med bilder!

Vilka bloggar läser du?
- haha, nu kommer det roliga... Jag älskar helt ärligt att läsa Paow's, Kissis, dessis och steffis bloggar, följer dem dagligen. hahahah. Men förutom dem så följer jag mina vänners bloggar!

Hur många läsare har du per dag?
- Jadu har ingen riktig koll på det, beror på hur aktiv jag är och det kan vara från dag till dag, men jag är ju ingen storbloggare om man säger så ;)

Vilka är dina förebilder?

- Jag har inte direkt någon förebild, men jag föredrar individer som är sig själva och har en stark och intressant personlighet, för att komma någonstans här i livet, så kan man inte försöka vara som alla andra. Våga sticka ut!

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0