Juste...

Jag har ju helt glömt att skriva om min dag (så som jag alltid gör). I vilket fall som helst så var jag i skolan för första gången på ca 4 veckor (haft apu och lov). Det var härligt att träffa människorna igen! Hade bara 2 lektioner, men dem flöt på bra med Eda vid min sida ;) haha.

Efter plugget åkte iaf jag och Annie till stan en stund för att fördriva tiden. Blev inte så länge för sen kom mamma och annie skulle hem. Men jag shoppade iaf lite saker idag. En halsduk, tröja, örhängen och örngott hehe. Jag orkar inte lägga upp någon bild på det faktiskt, men fint kan jag lova att det var!

Sen åkte jag till medis för att käcka ut lite möbler jag ska ha. Mamma och pappa ska beställa dem i veckan, så jag kommer inte ha några möbler förutom sängen på ett antal veckor!! På vägen hem träffade jag Arre och Niko. Blev inget längre snackande. så roliga är inte dem filurerna :P. Sen kom jag hem och käka och har sen dess suttit och hållt på med blogg designen hela kvällen, men nu är den klar ju :D

 

Det var min dag i en sammanfattning, hur har eran dag varit? :)



(OBS! bilden har inget med texten att göra och den är tagen från google)


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0