Planerar resten av veckan

Just nu sitter jag bara här framför datan. Så j*vla skönt att vara klar med rummet!

Sitter och planerar hur resten av veckan ser ut.  Imorgon har jag ingen skola faktiskt, lite små skönt. Ska nämligen till doktorn på morgonen och sen har jag inga lektioner efter det. Ska istället vara hemma med mamma och flyttgubbarna haha (nästan roligare att gå till skolan tror jag), jag kommer nog ändå sitta i solen ute på ballkongen största delen av dagen ;) På kvällen ska jag ut och äta middag på söder. Ska bli mys! Älskar söder, speciellt nu på våren :)

På torsdag är det skola som vanligt, och efter det ska jag möta upp Alma och ta en kvälls fika :)

På fredag går jag i skolan ca 1 timme, sen har inga lektioner igen haha, så ska åka till älsklingen då och stanna hos honom över helgen.

That was my week people!


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0