Strawberry Swing

God kväll alla läsare!

 

Dagen började klockan 7 då jag vaknade och åt min frukost. Efter det var det raka vägen till plugget med min chai latte i högra handen. Efter skolan va det utvecklingssamtal, haha det gick värre än väntat -.-

Efter det åkte jag och mamma in till stan för att köpa mina biljetter tills imorgon. När jag kom hem satte jag mig för att plugga lite design, ritade 3 kavajer innan fantasin tog slut. Får fortsätta imorgon :) Kom nyss från duschen nu och ska smörja in mig med lite brun utan sol :) hehe its like magic!

Resten av kvällen ska jag packa och fixa för resan imorgon. Om jag hinner blir det nog lite mera plugg.

Hinner inte skriva mer nu, har en del att göra innan det är bedtime ju!! Hörs sen ciao!!




Bild från sommaren 09, fan va jag längtar bort från detta fittvädret till värmen!


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0