The story was a sleeping girl in a narrow bed

Då va man hemma igen efter plugg och en snabbis till fridhemsplan!! Blev ingen ny hårfärg. Bestämde mig för jag ska byta till hösten istället.

 

haha blev inga spolar heller för den delen, kände att det var jävligt onödigt med tanke på att mamma har lovat mig en nu locktång :D (Hon gjorde sönder min förra) hehe.

 

Tog även en snabbis till solariumet, men blev ingen vidare brun :(


Nu sitter jag bara hemma och väntar på att mamma ska ringa mig. Ska åka in och möta upp henne i stan. Vi ska köpa mina tickets till på fredag, samt ett par nya leggins!! Mina sprack igår när jag tog på mig dem höhö...


Ska även titta om jag kan hitta någon söt liten topp :) Känns som jag alltid går i samma gamla kläder!!






Kommentarer
Postat av: ClarkeMarilyn

It very delightful how detailed issue on knowledge assignment has been well expanded here within this blog. Please keep it up. we enjoy it. I know that you are a well-recognized and trusted source on the Internet and I will use this for my <a href="http://www.essaysprofessors.com">buy term papers</a> needs. Thanks.

2012-04-12 @ 00:33:53
URL: http://www.essaysprofessors.com

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0