Update om veckan som kommer...

Imorgon börjar jag dagen med skola! Efter det ska jag gå och få mina naglar gjorda på östermalm! På kvällen kommer jag nog bara vara hemma och ta det lugnt.

Torsdag så är det skola som vanligt. Efter det har jag utvecklingssamtal. Är inte så nervör, vet redan vad dem ska säga om min höga frånvaro :P Men det är ingen nyhet för varken mamma lr lärarna. Efter det ska jag hem. Det kommer några grabbar från ett företag som ska sätta upp persienner så måste vara hemma i lägenheten då runt 6 tiden. Efter det har jag funderingar på att ta ett litet träningspass...får se vad det blir med det ;)

Fredag så är det skola igen (yey) När den är slut ska jag åka till älsklingen. Kommer vara hos honom hela helgen om allt blir som planerat :)



Så ja, det blir en ganska lugn vecka för mig. Inte så mkt träffa vänner eller så. Men känner för en riktig "ta hand om sig själv" vecka. Inte sugen på att hitta på ngt speciellt!


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0