Det är minnen, jag saknar den tiden

Saknar dig sunshine. Tänker på allt som vi gjort. Allt kul och galet. Du tog fram det bästa av mig. Du fick mig alltid på bra humör även när jag va nere. Hur kunda jag låta det försvinna så lätt? När jag såg dig i stan idag, och fick se ditt underbara leende igen flög alla minnan och bilder förbi. Blev tårögd. Kändes som en klump i mitt bröst.
Och jag vet nu, att du fick mig att leva livet till 100%, och jag önskar att jag kan få leva så igen.





Väddö 09, hahhah so us!


Väddö 09



Allsång 09, haha minns du?



Allsång 09



Fest 08



Väddö 08.


En sista sak också... vi sa ju faktiskt föralltid.


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0