Sista dagen-..

Idag, tisdag. Sista dagen här in paradise. Kommer sakna det skit mkt. Solen, människorna. ALLT!! Imorgon ska iaf mitt flyg gå, men får se hur det blir med den saken. Ni har hört om flyplanet som var påväg till Turkiet men blev träffad av blixten??

Well..det var samma flyg jag skulle flyga med så vi får se om jag kommer hem imorgon eller inte och i så fall vilken tid. Från början var det räknat att komma hem runt 10 tiden...verkar som det blir mycket senare.

Men ja ärligt... ska bli j'vligt skönt att komma hem till regniga sverige också. Saknat min pojkvän och mina vänner!!

Nu måste jag sluta babbla på för ska upp till rummet igen och fixa mig lite innan middagen. Vi hörs (om jag kommer hem) imorgon för hoppningvis.

Annars...See you in heaven!!


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0