Gammalt inlägg taget av annie HAHA

Måste börja med att säga att jag skrattade som fan när jag läste det, minns dagen som igår. Solig vår, vi 2 blonda galna brudar levde livet. Fan va gött det var!


Som en helt vanlig måndag var jag med Emma idag och åkte runt lite grann . Kollade underkläder och skor ute i Skäris och sen åkte vi mot mina trakter för att sola lite och samtidigt sova sött i den härliga hettan (; efter det åkte vi till Tensta och träffade en skön snubbe och "snackade" lite business ^^ Men han drog ganska snabbt så vi åkte tillbaka mot mina hemkvarter och lekte bond inne bland klädaffärerna (6) höhö noot , men vi kollade kläder iaf och nu har jag äntligen köpt den dära jeans jackan jag så länge letat efter (: Emma köpte ett par ubersexiga hotpants och nu jävlar killar ska ni ge henne en anledning till att använda dom (; Drack min burn (som jag börjar bli beroende av) och sen gick vi runt lite till . Justja ! Får inte glömma att jag träffade på Berglund och Freja oxå (; grymt fin tösen är i svart hår asso !! Keep up the style giirl :D !! Åkte med Emma till spånga för att vänta på bussen med henne .. men min buss skulle precis åka så jag lämnade min älskling där i det sorgliga vädret !! Fan förlåt gmn , men nästa gång är det du som får göra så mot mej ♥ Visstfan (på bussen till vällingby var det en kille som spelade BARA sorgliga kärlekslåtar på sin mobil , det är en snubbe med hjärta asso :'/)


HAHA det var tider det gumman :)


Kommentarer
Postat av: bannie

hahah aaaw, miss that sweety, lets do it all over again, men vi hoppar över den dåliga tiden (; puss puss älsk

2010-02-06 @ 16:46:00
URL: http://browniie.webblogg.se/

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0