JAO

Hej darlings! Ganska nice dag idag faktiskt.
Första lektionen var inställd så kom inte förrän runt lunch till skolan.
Där träffade jag mina babes annie, carro och eda min brur. haha vi blev intrevjuade av tidningen magasin något (minns inte riktigt vilken det var) haha pinsamma frågor, folk som läser artikeln sen kommer tro att vi är helt blåsta ^^ Speciellt när dem sen ser bilderna sen, jag skrattande (som vanligt) annie med uppblåsta kinder i olika pooser och eda normal(?) hehe.
Hade svårt att konsentrera mig på lektionerna, var skit tråkigt!
Sen kom älsklingen till skolan och väntade på att vi skule sluta, stackarn blev ännu mer uttråkad.

Efter det drog jag och han in till stan oc mötte upp hans tjejpolare. Vi gick och kollade lite saker till henne sen åkte jag och älskling hem till mig :) Käkade och hade det mysigt innan han åkte. Kommer inte få träffa honom förrän tidigast måndag :( Kommer sakna honom!

 

Nu så ska jag bara ta det lugnt för mig själv, ta en dusch och sen hoppa till säng tror jag :) Imorgon blir det skridskor med skolan, kan ju bli intressant (jag är grymt dålig på skridskor)

Whatever, hörs senare!!



När jag och mina gullisar åkte skridskor för ca 2 årsen. Självklart är jag den lilla tjejen i bakgrunden som behöver 2 personer vid varsin sida för att kunna ta sig fram.

 

 


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0