Try to understand - Lizen

För vi hade ingenting, ingenting var speciellt.
och jag kommer aldrig någonsin kunna förlåta dig. För det du gjorde mot mig är inte acceptabelt nu, hade det varit förut hade nog allt fått sitt slut.

Du stötta aldrig mig, du fanns aldrig där för mig. Det enda du fick ur dig var lämna aldrig mig. Jag klarar mig på egen hand men nu vill du va min vän, ha jag tror inte det efter allt du gjort mot mig.

Tårarna föll när jag satt vid sjön på bänken, men snabbt så slog mig tanken, hur fan är det du tänker?
Och jag vet att alla kloka människor håller med mig, efter allt du gjort du är inte värd mig, du är inte värd ett skit, kommer aldrig ge dig nått. Du svek mig som fan men nu har jag förstått att inuti allting finns något som ska hända, allt har en mening som mamma brukar säga.

Du såg mig blodig liggandes på marken, såg aldrig vem jag va, så det känns jävligt skönt att allt får sitt slut.

Jag fuckar dina ord, jag knullar dem upp och ned, för kärlek är inget som finns mellan oss nån mer, Har aldrig funnits, och kommer aldrig att finnas. Förtränger våra minnen, jag kommer aldrig minnas. Ett stort svart hål där du en gång satt så underbar, men jag saknar inte tiden, nu känns det bara super bra. Du är död för mig, men det kommer aldrig något fatta, du trampade på mig som en fucking dörrmatta du sket i mig totalt, som tack för det så får du det här.


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0