Hot out there!!

Hej på er! Kom hem för inte alls längesen. Varit en lång dag idag med mycket sol, me like!! Började med att plugga och sen va vi alla ute i solen, tror jag fick lite färg faktiskt ;)

 

Sen träffade jag mamma och vi gick till läkaren ch efter det köpte vi varsin glass och åt i solen :D Mys!! Lite senare åkte jag in till stan och träffade älsklingen. Vi hade inte så mycket att göra så vi åkte ganska fort hem till mig igen och åt middag och låg och kolla en stund framför TV:n, tillsist bestämde vi oss för att gå in till stan från kungsholmen, riktigt skönt var det att gå där längst vattnet med min underbara pojke!! ♥

 

Nu ska jag ta och plugga lite och sen blir det sängen. Börjar skolan halv 9 imorgon, men slutar dock halv 12 :D sooo Pem Pem style ;)

 


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0