I took it from a browniie...

Ditt utseende:
Hårfärg? - Blond
Längd? - 160
Skostorlek? - 36-37
Ålder? - 18 next!!

Kärlek:
Har du kille just nu? Japp
Gillar du någon? - ja
Vem? - Robin ♥
Tillåter du din kille röra vid dig? - för det mesta ;)
Har du haft sex? - japp
Hur många har du haft sex med? - för personligt

Smak & stil:

Vad har du på dig? - svart klänning
Hur ser dina trosor ut? - Olika från dag till dag :P
Har du någon BH? - aa
Hur ser den ut just nu? - har bikini just nu
Hur beskriver du en pluggis? - vars största passion i livet är att just plugga(?)
Har du bytt stil någon gång? - måånga gånger
Vem är/var din förebild? - jag vet inte riktigt..


Bad days:
Har du varit full? - ja det har jag
Har du haft sex på fyllan? - ja det har jag
Har du rökt? - ja de har jag
Har du snusat? - nej!
Har du gjort något olagligt? - jaa
Har du slagit någon ner till marken? - jaa

Yes/No:

Är du allergisk mot något? - yes
Tror du på gud? - inte säker på det
Har du en bästis? - Browniie, och tilda :)
Är du vegeterian? - nej nej och åter nej
Är du olydig? - ibland hehe
Har du vart med om ett stort gräl? - japp

Antingen eller:
Mjölk / saft? - mjölk
ibumetin / alvedon? - alvedon
Katt / hund? - hund
cykla / gå? - cykla
öl / vin? - båda passar mig :)

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0