No Way

Blev en dålig update igår pga att jag sov hos pojkvännen min!

Men när jag väl kom till vårberg runt halv 5 tiden så gick vi direkt hem till älsklingen, han spelade lite sen så blev det middag. Efter middagen drog vi ner till Adde för att hjälpa han med hans bil (lr jag skulle inte hjälpa ;) ) Vet inte hur länge vi va där men kändes jävligt länge...sen blev det för kallt för mig som endast hade shorts så jag och älsklingen gick hem igen.
Resten av kvällen tog vi bara det lugnt framför TV:n.

Vaknade 7 imorse, Robin skulle till jobbet, min pappa kom och hämtade mig med bilden och jag åkte hem och sov.

Nu kom jag nyss hem från en lunch på stan, men hade faktiskt tänkt att sova lite till.

Vi hörs säkert senare!!


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0