Thats why I love you

Jag har ju världens underbaraste pojkvän!! Titta så gulligt han skrev till mig i inlägget innan, so cute!! :D

På tal om honom så åkte han nyss vidare från mig. Har varit med honom hela dagen, vi har gått på stan i den här värmen, men har haft super mysigt, ätet glass och shoppat lite :D

Idag måste det ha varit årets än så länge varmsta dag!?! Gud vilken värme, men fan så härligt :D

Morgondagens planer är inte riktigt klara än, vad jag vet är att jag ska till doktorn på morgonen men efter det får jag se vad som händer.

Nu ska jag lägga mig och kolla film, Shutter Island, får se om jag vågar titta på den själv, hehe.


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0