Think baby, think

Hej på er! Min dag började kl.7 i morse. Då åkte jag till danderyd för att träffa min doktor. Efter det drog jag till tacobar och käkade. Sen satte jag mig i bilen hem till kungsholmen och sov i kanske en timme(?) efrter det kom Annie och hämtade mig för en tur på stan. Köpte löshår till henne, kollade piericing och solade. Hängde med annie en snabbis till donken innan mammsen kom. Annie drog sen till sin boyfriend och jag gick en runda på stan med mamma. Hittade inte så mkt men det blev ett par nya jeansleggins och en ansiktskräm ;) Imorgon på dagen ska vi till söder och shoppa!! Looking forward!
På kvällen sover jag förhoppningsvis hos älsklingen, får se men måste iaf träffa honom!! :)

TIllbaka till idag och till ikväll då jag bara ska vara hemma och "fira" hehe, mena föräldrar har bröllopsdag, Congratz...


Aja, tänkte ta och vila mig lite nu, är sjukt trött!! Men vi hörs nog senare under kvällen!!





Hittade några galna fula bilder på mig och Annie på min kamera ;) Looking goood!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha nej men va söta vi e ^^ :D <3

2010-06-16 @ 08:08:30
URL: http://browniie.webblogg.se/

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0