Trött tjej.

Hann inte med ngn update igår innan jag drog hemifrån, fick lite bråttom. Jag och Zandra låg iaf i rålis och solade, kom ganska mkt moln just då...Vet inte hur länge vi låg där men va sen tvungna att gå hem till mig för att fixa till oss lite och göra oss lite more fresh!!

Älsklingen kom dit efter en stund och vi tre åkte till Max och åt, jag och zandra ville verkligen ha max!! (iaf jag) haha. Sen åkte jag och älsklingen hem till han och käkade lite och efter det gick vi på en promenad och mötte upp Per och Crippe, drog hem runt10-11 tiden och la oss och tittade film.

Vaknade runt 7 idag och gick till centrum och mötte upp pappa som hade med sig bilen. Han körde hem mig och sen sov jag gött i min egna säng ;)

Kom nyss hem från en tur på fridhemsplan med mamma, skulle lämna tillbaka några gamla filmer vi hyrde förra veckan samt få i oss en bit mat på favorit stället!!

Är fortfarande trött och en aning irreterad på mina föräldrar, så ska stänga in mig på mitt rum och sova ett tag, hörs sen!!


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0